Ogólne :  www.luszczyca.pl The fastest message board... ever.
 

Idź do wątku: <---->
Akcja: ForaWątkiNowy wątekSzukajPodgląd do wydruku
Dermatitis clear tincture
Wysłane przez: Marek (---.range86-138.btcentralplus.com)
Data: 28 lip 2016 - 20:59:02

Ktos moze wie gdzie mozna dostac DCT? Dodam ze mieszkam w UK

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Dermatitis clear tincture
Wysłane przez: stone (---.129.29.163.static.quadranet.com)
Data: 28 lip 2016 - 22:19:51

Odpuść sobie to gówno. Steryd jakich wiele. Dobry na krótką metę. Kiedyś był na to szał, podobnie jak na Vipsogal itp cuda na kiju. Przeminął, chyba domyślasz się dlaczego...

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Dermatitis clear tincture
Wysłane przez: maxx (---.dynamic.gprs.plus.pl)
Data: 01 sie 2016 - 19:49:06

przerabiałem i to;

skład:

Fluocinolone Acetonide, Salicylic Acid, Resorcinol and Baras Camphor.

to pierwsze to bardzo silny steryd,wszystko wraca ze zdwojona siłą

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Dermatitis clear tincture
Wysłane przez: ziko9 (122.201.24.---)
Data: 30 lis 2016 - 18:38:10

Witam,

Ostatnio przeglądając książki w bibliotece natknąłem się na "Poradnik naturoterapii" wydany przez Ukraińską Akademię Medycyny Wschodu i Kultury w Kijowie, Ukraińską Asocjację Medycyny Narodowej-Instytu Medyczny UANM w Kijowie (ISBN 83-906324-0-5).

Jest tam opis preparatu CLEAR TINCTURE - COMPOUND FLUCIONIDE TINCTUREFUFANG CUSUAN FUQINGSONS DING (Inner Mongolia/Tianjin Jinlan - Pharmaceutical Co., Ltd of China).
To jest właśnie ów nasz DCT = DERMATITIS CLEARTINCTURE

Szczegółowo jest napisane: "Preparat ziołowy w formie spirytusowego wyciągu z siedmiu roślin. Główny składnik Mahonia aquifolium wcześniej nazywaną Berberis aquifolium - Mahonia ostrolistna. Jest to jeden z najbardziej skutecznych zewnętrznych preparatów na łuszczycę i patologie skóry. [...]
SKŁAD: alkaloidy: berberyna, jatroryzyna, palmatyna, berbamina, magnofloryna, kolumamina, oksyakantyna, izokorydyna, korydyna, korytuboryna; kwasy organiczne (jabłkowy, askorbinowy), pektyny, cukry sole mineralne i inne substancje."

Czyli z powyższego opisu wynika że, preparat ten jest w 100% naturalny, nie ma w nim sterydów itd.

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Dermatitis clear tincture
Wysłane przez: Szater (---.dynamic.chello.pl)
Data: 01 gru 2016 - 08:39:17

bardzo mi przykro ale to nie jest ziołowy preparat,jest to bardzo silny steryd,przerabiany wiele lat temu przez tysiace chorych na łuszczyce.Teraz boom na niego minął ale był czas ze wszyscy sie tym leczyli,tym dziadostwem i mascią 999.

Proponuje kupic i wylac krople na drewniany stolik lub podłoge....zobaczysz jak działa,na własne oczy tongue sticking out smiley

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Dermatitis clear tincture
Wysłane przez: WESOLINKA (162.158.102.---)
Data: 03 mar 2017 - 20:10:54

Hej hej mimo to gdzie go mozna kupic bo ja juz mialam wszystko na sobie i znika mi na gora 4 dni i to nir ze do golej skory tylko na tyle zeby moc sie pokazac na miescie. Wiec jak wiecie gdzie to DCT KUPIC jestem chetna.... Pozdrawiam

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Dermatitis clear tincture
Wysłane przez: on28 (162.158.103.---)
Data: 04 mar 2017 - 00:39:05

Daj sobie z tym spokój ,myśl przyszłościowo za dwa miesiące 2 razy gorzej Cię wysypie .To najgorsze gówno jakie istnieje mam nadzieję że tego niedostaniesz

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Dermatitis clear tincture
Wysłane przez: xxx (162.158.102.---)
Data: 07 mar 2017 - 12:19:15

zwiera steryd,bodajże flucinar

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Dermatitis clear tincture
Wysłane przez: Ra (---.play-internet.pl)
Data: 03 lip 2017 - 13:21:26

Witam. Urzywam tego preparatu od kilku lat i jest to najlepsze panaceum na jakie trafiłem. Łuszczycę miałem właściwie wszędzie i po urzywaniu tego preparatu zniknęła. I juz nie stosuje. Jesli cos zacznie sie pojawiać to posmaruje i po kilku dniach od razu znika.
Totalna bzdura to co piszecie o tym preparacie. Po pierwsze nie zawiera sterydów jest to produkt w 100% ziołowy na alkoholu.
Powielanie bzdury gdzieś zasłyszane albo jesteście przedstawicielami lobby farmaceutycznego.
Jeśli ktoś cierpi na łuszczycę i inne choroby smutne to nie wąchać sie tylko smarować.
W połączeniu z dietą efektu sa długotrwałe.

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Dermatitis clear tincture
Wysłane przez: Szater (---.dynamic.chello.pl)
Data: 12 lip 2017 - 08:04:44

Drogi kolego to ze ty używasz nie znaczy że preparat jest dobry i zdrowy,znam takich co od lat używaja DERMOVATE i tez chwala.Preparat MA W SKŁADZIE STERYD!!! przewertuj fora łuszczycowe,wiele pisano na ten temat i twój jeden post niczego nie zmmieni tongue sticking out smiley stowarzyszenia ludzi chorych na łuszczyce specjalnie sie tym preparatem zajmowały,to silny steryd i to w dużej dawce a nie zioła.Proszę wiec nie zarzucac nam kłamstwa a raczej samemu sprawdzic zródło grinning smiley

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Dermatitis clear tincture
Wysłane przez: Nowa (---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl)
Data: 01 wrz 2017 - 23:26:36

Proponuje masci z konopia maja takie w gabinecie w Lodzi OLMEDICUS www.olmedicus.pl tel 502987982 maja tez herbate z konopii masci sa rewelacyjne ja tak sie wyleczylam

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Dermatitis clear tincture
Wysłane przez: Andrzej (---.play-internet.pl)
Data: 08 pa 2017 - 22:21:42

Przestrzegam.
Kupilem wydałem ponadto 50 zł.
Gówno nic nie warte.

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Dermatitis clear tincture
Wysłane przez: Andrzej (---.play-internet.pl)
Data: 08 pa 2017 - 22:24:09

Oczywiscie mam na mysli te maści na bazie konopi co reklamuje gość wyzej.
Płyn DCT jest OK.

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Dermatitis clear tincture
Wysłane przez: j (---.gtnet.net.pl)
Data: 09 pa 2017 - 08:47:44

Andrzej Napisał(a):
-------------------------------------------------------

> Płyn DCT jest OK.
Proszę rozwiń temat i podziel się z nami swoimi uwagami od jakiego czasu używasz, w jaki sposób go stosujesz, częstotliwość, jakie masz efekty.
Rozumiem, ze masz tego świadomość, że ten specyfik ma w składzie jeden z podlejszych sterydów starszej generacji. angry smiley
Bedę wdzięczny.
Też Andrzej

Opcje: OdpowiedzCytuj



Akcja: ForaWątkiSzukaj
Nazwa użytkownika: 
E-mail: 
Temat: 
Zabezpieczenie przed spamem:
Wpisz kod, który widzisz poniżej do pola pod obrazkiem. To jest zabezpieczenie blokujące boty, które chcą automatycznie wysyłać wiadomości. Jeżeli kod jest nieczytelny spróbuj odgadnąć. Jeżeli wpiszesz zły kod to obrazek zostanie automatycznie utworzy ponownie, a Ty będziesz miał(a) kolejną szansę na wpisanie poprawnego kodu.
This forum powered by Phorum.

Kontakt: EPOX, Krucza 51/81, 00-022 Warszawa info (at) epox.pl