Szczepienia na COVID, a łuszczyca
Wysłane przez: Majka (---.torservers.net)
Data: 26 lut 2021 - 15:45:41

Ktoś już zaszczepiony? Jeśli tak, to jakie wrażenia odnoście stanu skóry z łuszczycą? Bez zmian, a może gorzej niż przed szczepieniem? Piszczcie o waszych spostrzeżeniach w tej kwestii, jednocześnie zaznaczając producenta szczepionki.

Re: Szczepienia na COVID, a łuszczyca
Wysłane przez: Maks (---.play-internet.pl)
Data: 27 lut 2021 - 00:49:08

Jestem nauczycielem, mogłem się zaszczepić, ale odpuściłem właśnie przez strach związany z zaostrzeniem choroby. W sumie, to nie wiem czy dobrze robię, bo koleżanka, która również choruje na łuszczycę, złapała covid19 i ledwo ją odratowali. 5 tygodni w szpitalu, w tym 2 tygodnie pod respirstorem. Młoda kobieta, 29 lat. Obecnie cień człowieka. Kilka szybkich kroków i nie ma siły, by iść dalej.

Re: Szczepienia na COVID, a łuszczyca
Wysłane przez: kkkkkk (---.play-internet.pl)
Data: 05 mar 2021 - 09:45:22

i jest problem, szczepić się czy też nie?

Re: Szczepienia na COVID, a łuszczyca
Wysłane przez: Zygmunt (---.146.224.158.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl)
Data: 07 mar 2021 - 10:52:20

Rzecz w tym, że każdy organizm jest inny, reakcja immunologiczna może być skrajnie różna. Dlatego trudno o jednoznaczna odpowiedź.
Moim zdaniem, rozważając wszystkie "za i przeciw" powinieneś się zaszczepić. (Jeśli nawet wystąpi reakcja skórna, będzie tylko przejściowa).

Re: Szczepienia na COVID, a łuszczyca
Wysłane przez: Człowiek (---.centertel.pl)
Data: 19 mar 2021 - 00:58:22

Nie szczepilem się, ale również wychodzę z założenia że nawet jeśli wpłynie to na skórę, to będzie to chwilowe. Oczywiście wiadomo, jeden dłużej drugi krócej będzie się z tym borykał, jednak z dwojga złego chyba lepiej się zaszczepić. Z drugiej strony szczepionka działa na nasz układ immunologiczny również, więc może można spodziewać się pozytywnych efektów?

Re: Szczepienia na COVID, a łuszczyca
Wysłane przez: Maciekk (---.play-internet.pl)