Ogólne :  www.luszczyca.pl The fastest message board... ever.
 

Idź do wątku: <---->
Akcja: ForaWątkiNowy wątekSzukajPodgląd do wydruku
Proszę o pomoc smiling smiley
Wysłane przez: Olga (---.warszawa.vectranet.pl)
Data: 24 lut 2012 - 15:12:10

Witam wszystkich bardzo serdecznie.
Jestem studentką Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego kierunek pielęgniarstwo. Obecnie zbieram badania do mojej pracy magisterskiej ,, Wpływ łuszczycy na jakość życia rodziny pacjenta". W związku z tym zwracam się z prośbą o wypełnienie ankiety, która jest zupełnie anonimowa. Ankieta jest skierowana do rodziny osoby chorej na łuszczycę. Byłabym bardzo wdzięczna jeśli skłonicie członków swoich rodzin do jej wypełnienia. Choroba ta nie jest mi obca gdyż choruje na nią moja mama i dużo osób w mojej rodzinie. Jeszcze raz proszę o pomoc.

Link do ankiety:
https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dHBYYm5SU1VZY0JpOFFXQzVDWWNFN3c6MQ

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Proszę o pomoc smiling smiley
Wysłane przez: j (91.231.120.---)
Data: 24 lut 2012 - 16:27:26

Chętnie wypełnię ankietę, ale czy masz Olgo zgodę właścicieli forum na umieszczenie powyższej informacji. Parę razy tu się podszywały różne osoby w celach uzyskania danych niekoniecznie nazwijmy to potrzebnych do napisania pracy naukowej.
Pozdrawiam
j

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Proszę o pomoc smiling smiley
Wysłane przez: Olga (---.warszawa.vectranet.pl)
Data: 29 lut 2012 - 10:52:43

Hmm nie pomyślałam o tym ;p. Ankiety będą wykorzystane wyłącznie do mojej pracy magisterskiej, która prowadzona jest przez kierownika klinik dermatologicznej MSWiA w Wawie, Panią Profesor Lidię Rudnicką.To jak ja mogę uzyskać taką zgodę od właściciela, liczę na podpowiedź. Pozdrawiam smiling smiley

Opcje: OdpowiedzCytuj



Akcja: ForaWątkiSzukaj
Nazwa użytkownika: 
E-mail: 
Temat: 
Zabezpieczenie przed spamem: