Jaki zawód!
Wysłane przez: Sabi (212.244.155.---)
Data: 20 maj 2006 - 23:12:35

Witam ! Ostanio dosyć poważnie zaczełąm sie zatanawiać nad obraniem nowego kierunku a mianowicie chce robic studium kosmetyczne, nie jestem pewna czy mając łuszczycę mogę wykonywać ten zawód ? Studiuję obecnie marketing ale to nie jest to co chce w życiu robić. Chciałabym poznać waszą opinię na ten temat, do końca maja muszę złożyć podanie i się wacham co powinnam zrobić: czy zrezygnować z marzeń?

Re: Jaki zawód!
Wysłane przez: sylwiaa (---.chello.pl)
Data: 21 maj 2006 - 09:26:01

Dlaczego miałabys rezygnować przecież Łuszczyca nie jest zarazliwa więc nie widze powodów do zamartwiań sie grinning smiley

Re: Jaki zawód!
Wysłane przez: Ewa (---.neoplus.adsl.tpnet.pl)
Data: 21 maj 2006 - 10:28:47

niegdy nie rezygnuj z marzeń , jesli chcesz byc kosmetologiem to zrob to , a moze to wlasnie Ty znajdziesz "zloty środek" na łuszczyce??

Re: Jaki zawód!
Wysłane przez: beti (---.neoplus.adsl.tpnet.pl)
Data: 21 maj 2006 - 11:03:21

Nie możesz rezygnować z marzeń. Moim marzeniem i pasją była księgowość. Wykształciłam sie w tym kierunku i pracuję co daje mi to naprawdę dużo przyjmeności i zadowolenia. Marzenia warto realizować.

Re: Jaki zawód!
Wysłane przez: agacinka (---.chello.pl)
Data: 21 maj 2006 - 13:30:59

ja nie moglabym pracowac jako kosmetyczka bo wszystko mi podraznia skore...tylko szare mydlo nie :/

Re: Jaki zawód!
Wysłane przez: Edyta (---.internetdsl.tpnet.pl)
Data: 22 maj 2006 - 13:41:05

No nie wiem jak TwojA ŁUSZCZYCA zareaguje na te wszystkie mazidełka, maseczki itp. Ja nie mogę nawet dzieciom umyc głowy bo ręce mnie pieką w tym miejscu gdzie ją mam. Ale próbuj.
Pozdrawiam.

Re: Jaki zawód!
Wysłane przez: agacinka (---.chello.pl)
Data: 22 maj 2006 - 14:33:03

kurcze zlozylam dopiero podanie do budowlanki i boje sie bo jutro mam badania lkerskie bo potrzebuje zaswiatczenia i musze dolaczyc do podania nie wiem jak on mnie bedzie badal i czy mam mu mowic o ł??

Re: Jaki zawód!