Ogólne :  www.luszczyca.pl The fastest message board... ever.
 

Idź do wątku: <---->
Akcja: ForaWątkiNowy wątekSzukajPodgląd do wydruku
Strony: <--|<-...4567891011121314
Bieżąca strona: 14 z 14
Re: Zastrzyk Diprophos.
Wysłane przez: Piotr (---)
Data: 15 pa 2017 - 11:30:24

Diprophos to bardzo dobry i skuteczny lek

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Zastrzyk Diprophos.
Wysłane przez: stanislawa golebiowska (---.ibd.gtsenergis.pl)
Data: 25 mar 2018 - 17:00:32

Witam, mam pytanie, córka moja dostała jedną blokadę w stopę, ma stan zapalny kaletek, lekarz powiedział ż za 2 tygodnie następna blokada, czy to nie za czesto? ja miałam 2 blokady w bark ale w odstepie 4 tygodni, z góry dziękuję za odpowiedż.

Opcje: OdpowiedzCytuj
Zastrzyk Diprophos. stan
Wysłane przez: Ryszard (---.marianwitek.pl)
Data: 03 maj 2018 - 11:53:06

Witam, mam prośbę. Wziąłem 3 zastrzyki DDiprophos 1 ml 13.04., 16.04 i 20.04 i mam OGROMNE PROBLEMY z wydalaniem wody z organizmu, czuję zmęczenie.
Bardzo Was proszę o pomoc jak z tego zejść...znajomy lekarz wczoraj przepisał mi Encorton , żebym znowu był na sterydzie i schodził powoli.
Czy znacie może leki , ktore wspomagają zejście z tego Diprophos-u?
Będę bardzo wdzięczny za pomoc.

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Zastrzyk Diprophos.
Wysłane przez: irena (---)
Data: 05 lip 2018 - 14:19:44

ja po tym leku nie dosc,ze bol nie ustapil, a jezeli tak to nie odczulma tego ewidentnie, ALE OKROPNIE PUCHNE!!!! STOPY MAM JAK BALONY? NIGDY NEI MIALAM PROBLEMU Z KRAZENIEM. CALA JESTEM OPUCHNIETA; w ciagu miesiaca przypbralam okolo 12-13 kg a nie zmienilam mojego zywienia !!!!
a lekarz twierdzi ,ze to nie od leku !!!! masakra !!!

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Zastrzyk Diprophos.
Wysłane przez: josia (91.240.68.---)
Data: 05 lip 2018 - 22:07:46

Dostalam jeden zastrzyk w bark ( zapalenie kaletki podbarkowej, naderwane przyczepy miesni) nic sie nie działo - po miesiącu drugi i trzeci zastrzyk w oba barki - no i zaczęło się ....- drugi i trzeci dzien -czerwona twarz , barki i dekolt .Pózniej wysokie cisnienie Bardzo wysoki puls , ból głowy , kołatanie serca - budze sie w nocy - serce wali jak oszalałe - trwa to już ponad trzy tygodnie .Zawsze miałam niskie cisnienie - zaczynałam funkconowac dopiero po dwóch kawach , a teraz .... Zaliczyłam kardiologa - przepisal tabl. na obnizenie cisnienia i pulsu - po jednej tabletce zemdlałam - cisnienie spadło do 90 na 50 - zmierzyłam jak wrocila mi swiadomosc . .. Nie wiem co robic......... NA DRUGI DZIEN CISNIENIE ZNÓW WYSOKIE I PULS 100..........

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Zastrzyk Diprophos.
Wysłane przez: aga (---.97.125.95.ipv4.supernova.orange.pl)
Data: 12 lip 2018 - 13:04:57

ja po tym zastrzyku przytyłam ponad 10 kg a nigdy nie miałam z nadwagą problemów...nie od razu po zastrzyku...jakiś miesiąc po...i teraz nie mogę schudnąć,ciągle mam problem z trawieniem,często boli mnie wątroba i żołądek...nigdy więcej

Opcje: OdpowiedzCytuj
Strony: <--|<-...4567891011121314
Bieżąca strona: 14 z 14



Akcja: ForaWątkiSzukaj
Nazwa użytkownika: 
E-mail: 
Temat: 
Zabezpieczenie przed spamem:
Wpisz kod, który widzisz poniżej do pola pod obrazkiem. To jest zabezpieczenie blokujące boty, które chcą automatycznie wysyłać wiadomości. Jeżeli kod jest nieczytelny spróbuj odgadnąć. Jeżeli wpiszesz zły kod to obrazek zostanie automatycznie utworzy ponownie, a Ty będziesz miał(a) kolejną szansę na wpisanie poprawnego kodu.