Ogólne :  www.luszczyca.pl The fastest message board... ever.
 

Idź do wątku: <---->
Akcja: ForaWątkiNowy wątekSzukajPodgląd do wydruku
Strony: <--1234567891011-->
Bieżąca strona: 5 z 11
Re: RENTA
Wysłane przez: jola (---.neoplus.adsl.tpnet.pl)
Data: 22 pa� 2008 - 14:24:10

CZEść CZYTAM WłASNIA ZE CZEKALAS NA DECYZJE CHCIALAM ZAPYTAC CO I JAK ?

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: RENTA
Wysłane przez: sylwia (---.chello.pl)
Data: 22 pa� 2008 - 15:39:22

Witam serdecznie.Wczoraj bylam z synem na komisji i o dziwo orzeczono niepelnosprawnosc na cale dwa lata.Jestem w szoku poniewaz lekarz u ktorego leczylismy sie wczesniej powiedzial ze nie ma takiej opcji.Ze wzgledu na brak jakiejkolwiek poprawy w leczeniu syna zmienilam lekarza,trafilam na starsza pania doktor i zaraz bylo sanatorium ito ona mnie namowila na zlozenie papierow,powiedziala ze o swoje trzeba walczyc,ze jak odrzuca to sie odwolamy.Udalo sie za pierwszym razem wiec jestem szczesliwa ze choc cos udalo sie zalatwic.Moja rada nie poddawajcie sie wiem ze to kosztuje troche nerwow ale warto!Zycze wszystkim powodzenia i determinacji w dzialaniach.

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: RENTA
Wysłane przez: kacha (---.bsb.vectranet.pl)
Data: 22 pa� 2008 - 19:59:42

ostatnio mnie wezwali do zusu na kontrole zwolnienia lekarskiego pani w zusie powiedziała że mam sie leczyć dalej.a lekarz mi powiedział że będziemy sie starać o zasiłek rehabilitacyjny nie powinno być problemów na ręte jeszcze nie mam szans pozdrawiam

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: RENTA
Wysłane przez: aga (---.xdsl.centertel.pl)
Data: 24 pa� 2008 - 21:49:45

Hej mam 30 lat złożyłam papiery o przyznanie niepełnosprawności na łuszczycę ale nie dostałam żadnej odpowiedzi.Złożyłam również na syna,który jest chory na łuszczycę i tylko on jest wezwany na komisję. Chciałam się dowiedzieć czy mogę się gdzieś odwołać lub składać od nowa papiery.

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: RENTA
Wysłane przez: slawek2007 (---.net.pbthawe.eu)
Data: 28 pa� 2008 - 18:45:21