Ogólne :  www.luszczyca.pl The fastest message board... ever.
 

Idź do wątku: <---->
Akcja: ForaWątkiNowy wątekSzukajPodgląd do wydruku
Czy bedzie gorzej?
Wysłane przez: Pawel (---.noname.net.icm.edu.pl)
Data: 02 gru 2004 - 15:45:18

Witam
Mam luszczyce od paru lat, ale szczesliwie na ciele mam gora 15 ognisk. Raczej male, ale jest tez pare wiekszych. Z glowa jest gorzej. Wlasnie jestem po wizycie u lekarza. Przepisal mi jakis szampon (teraz nie pamietam, ale w domu sprawdze-chyba kartynol lub jakos tak). Uzywalem go pare razy i jak narazie wydaje sie ze jest lepiej. Ale zobaczymy.
Do tej pory uzywalem litikort. Dobry ale na krotka mete.
Moje pytanie brzmi:
Czy skoro po paru latach choroby nie mam az tak powaznego stanu to czy moge sie spodziewac ze podobny stan sie utrzyma? Co prawda czasami pojawiaja sie nowe, ale raczej male. Lekarz twierdzi, ze raczej nie, ale wole poradzic sie ludzi bardziej doswiadczonych w tym temacie.

Pozdrawiam Naprawde Goraco i Trzymajcie Sie !!
Pawel

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Czy bedzie gorzej?
Wysłane przez: Piotr (---.umcs.lublin.pl)
Data: 02 gru 2004 - 19:52:58

Hmmm
Widzisz, na to nie ma reguły. Moze Cię zsypać za godzinę, a może zniknąć i już nigdy nie wrócić. Trochę to stresujące, ale da się żyć.
Zapraszam na gg.

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Czy bedzie gorzej?
Wysłane przez: Pawel (---.acn.waw.pl)
Data: 02 gru 2004 - 21:52:25

Dzieki. Z checia pogadam na ten temat!
Moje gg to 1147923. A twoje?

Pawel

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Czy bedzie gorzej?
Wysłane przez: rafal (---.neoplus.adsl.tpnet.pl)
Data: 19 gru 2004 - 20:19:08

czesc