Ogólne :  www.luszczyca.pl The fastest message board... ever.
 

Idź do wątku: <---->
Akcja: ForaWątkiNowy wątekSzukajPodgląd do wydruku
Strony: 12-->
Bieżąca strona: 1 z 2
papierosy a luszczyca
Wysłane przez: MaciekS (---.chello.pl)
Data: 23 lut 2009 - 23:35:09

Witam , mam luszczyce od niedawna , wiec moja wiedza na jej temat jest dosc znikoma. Mam ja na paznokciach od roku i od pol roku na plecach malutki wysyp, na stopie , paznokciach stopy i na glowie ostatnio zauwazylem pod wlosami. Wiem,ze taki temat mogl juz byc tutaj poruszany ,ale probowalem znalesc i niestety - nie znalazlem w wyszukiwarce.
Moje pytanie brzmi - czy palenie papierosow i picie alkocholu szkodzi ? Gdyz jestem studentem i ciezko mi zrezygnowac z roznych uzywek . Jest cos co pomaga na to, bo kremy na mnie nie dzialaja niestety poza tym nienawidze tego wsmarowywac , staram sie zmienic diete i widze poprawe , ale jest ona na zasadzie - nie ze znika tylko np. nie rozdwajaja mi sie pzanokcie nie boli i nie wyglada tak okropnie jak wczesniej tylko pojawia sie na nowych palcach ale tylko taka "zlota" pod paznokciem i nie zmienia mi to ksztaltu paznokcia , jesli ktos wie jak mozna to wyleczyc to tez bede wdzieczny. Pozdrawiam

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: papierosy a luszczyca
Wysłane przez: Pluum (---.tp.unicity.pl)
Data: 24 lut 2009 - 10:09:35

Maciek poszukałam dla Ciebie kilka tematów o używkach. Poczytaj smiling smiley

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: papierosy a luszczyca
Wysłane przez: miki23 (---.neoplus.adsl.tpnet.pl)
Data: 24 lut 2009 - 17:30:42

Jeżeli chodzi o alkohol to różnie. Jednym szkodzi drugim nie.
Ajeżeli chodzi o papierosy to szkodzą na 100% i to bardzo.

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: papierosy a luszczyca
Wysłane przez: lexmark84 (---.via.zamek.net.pl)
Data: 06 kwi 2009 - 19:46:46

Ale palenie nałogowe czy wogole jest takie szkodliwe ? okazjonalne tez ?

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: papierosy a luszczyca
Wysłane przez: Asia 25 (---.neoplus.adsl.tpnet.pl)
Data: 07 kwi 2009 - 07:45:56