Ogólne :  www.luszczyca.pl The fastest message board... ever.
 

Idź do wątku: <---->
Akcja: ForaWątkiNowy wątekSzukajPodgląd do wydruku
Strony: <--12
Bieżąca strona: 2 z 2
Re: kartalin
Wysłane przez: JOLA (---.lomza.vectranet.pl)
Data: 14 lut 2012 - 12:00:04

Kartalin jest wspaniała maścią,stosował ją mój mąż,ujawniła mu sie łuszczyca,miał bardzo duze zmiany na podudziach i na głowie, wczesniej nic nie pomagało,wstydził sie rozebrać.Po zastosowaniu maści Kartalin wszysto znikło,naprawdę rewelacja,polecam każdemu.Jestem pielęgniarką i dużo wiem na temat łuczczycy i jej leczenia,dotychczas po żadnym leku nie było takich efektów jak po Kartalinie, a tak a propo polecił mi go mój lekarz rodzinny,który sam osobiscie też go stosował

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: kartalin
Wysłane przez: daga (---.neoplus.adsl.tpnet.pl)
Data: 14 lut 2012 - 12:37:06

do JOLA: na jak długo ginie łuszczyca po kartalinie? jak długo nalezy sie nim smarowac?

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: kartalin
Wysłane przez: DAGA (---.neoplus.adsl.tpnet.pl)
Data: 14 lut 2012 - 12:57:27

GDZIE MOZNA KUPIC TEN KARTALIN?

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: kartalin
Wysłane przez: morwa (---.play-internet.pl)
Data: 15 lut 2012 - 10:36:10

Ja też stosowałam kartalin. Smarowalam się około 2 i pół miesiąca w 2009 roku Zajęte miałam całe nogi i brzuch. Do dziś w tych miejscach nie pojawiła się łuszczyca, ale pojawiła się w innych miejscach (pośladki) i zaczynam od nowa smarowanie.Mam nadzieję na długą remisję.

Kupuję oryginalny KARTALIN , broń boże nie BIOARPIL tylko to ma być oryginalny kartalin.
Jesli ktoś juest zainteresowany podaję adrs mejlowy pod którym można sie skontaktować ze sprzedawcą
[email protected]
Płacę 120 zł i bardzo szybko przyszła paczka.

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: kartalin
Wysłane przez: j (91.231.120.---)
Data: 15 lut 2012 - 11:52:07

Peku84 Napisał(a):
-------------------------------------------------------
> wszystkim zainteresowanym tematem proponuję
> zajrzeć na forum luszczyca.org.pl tam temat tego