Ogólne :  www.luszczyca.pl The fastest message board... ever.
 

Idź do wątku: <---->
Akcja: ForaWątkiNowy wątekSzukajPodgląd do wydruku
Strony: 12-->
Bieżąca strona: 1 z 2
łuszczyca a basen
Wysłane przez: monika (---.crowley.pl)
Data: 05 pa� 2005 - 16:44:07

Jestem świeżo upieczoną studentką i cierpie na łuszczyce...do tej pory unikalam wypadów na basen ale teraz okazalo sie ze na mojej uczelni basen jest obowiazkowy. Zastanawiam sie czy chlor nie wpłynie jakoś nieprawidłowo na zmiany na skórze. Jak myślicie??

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: łuszczyca a basen
Wysłane przez: Kucajka (---.unreg.tvk.wroc.pl)
Data: 05 pa� 2005 - 18:07:56

Hmm.. wsumie nei wiem ale osobiscie ne chodze na basen..

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: łuszczyca a basen
Wysłane przez: kwark (---.neoplus.adsl.tpnet.pl)
Data: 05 pa� 2005 - 20:19:43

Ktoś coś pisał o szkodliwym wpływie wody chlorowanej, ale nie wiem czy jest tak w istocie. Z moich obserwacji wynika jednak, że woda, którą się myjemy ma wpływ na stan skóry. Zdecydowanie mi się pogorszyło gdy przed 12 laty przeniosłem się do dużego miasta, gdzie woda jest ohydna, jakaś tak słodkawa i generalnie syfiasta (pewnie przez duże nasycenie chlorem, aby zabić ten cały skład bakteryjny i okropny zapach jaki ma woda przed oczyszczeniem). Kiedykolwiek pojadę do domu, gdzie woda w kranie jest dostarczana z ujęcia głębinowego to stan skóry poprawia mi się zdecydowanie, jestem tego pewien na 100%.
Więc chyba chlor jest szkodliwy rzeczywiście, ale trzeba tu jednak wrócić do sprawy podstawowej - nasza choroba jest wywołana przez czynniki wewnętrzne a nie zewnętrzne

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: łuszczyca a basen
Wysłane przez: monika (---.crowley.pl)
Data: 06 pa� 2005 - 08:50:14

więc chyba będe potrzebować zwolnienie z zajęćsad smiley...ale jak pójdę do dermatologa to jeszcze spytam czy chlor rzeczywiscie szkodzitongue sticking out smiley

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: łuszczyca a basen
Wysłane przez: Danka (---.dhcp.jcsn.tn.charter.com)
Data: 07 pa� 2005 - 16:51:35