Ogólne :  www.luszczyca.pl The fastest message board... ever.
 

Idź do wątku: <---->
Akcja: ForaWątkiNowy wątekSzukajPodgląd do wydruku
Czy od stosowania sterydów maleje penis lub zwyczajnie nie rośnie?
Wysłane przez: Ja (---.play-internet.pl)
Data: 26 pa 2018 - 21:31:10

Ostatnio oglądałem serial i gościu miał łuszczyce. Lekarz zalecił sterydy, gościu się skrzywił, lekarz odpowiedział: albo sterydy, albo łuszczyca. Gościu poszedł do apteki, farmaceuta mówi, że dość duża dawka sterydu, więc niech się przygotuje na skutki uboczne, wymieniając między innymi zanik penisa. Oczywiście nie całkowity, ale zanik. Inna sprawa, to ludzie młodzi, których penis jest w fazie wzrostu, a stosują sterydy z powodu łuszczycy. Ja np zachorowałem jak miałem 12 lat, tubka sterydów szła jedna z drugą, nikt mnie nie ostrzegał i nie powiem, mój penis nie należy nawet do sredniaków.

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Czy od stosowania sterydów maleje penis lub zwyczajnie nie rośnie?
Wysłane przez: ja bis (---.gtnet.net.pl)
Data: 26 pa 2018 - 21:42:37

Mi po sterydach urósł tak, że nie mieści się w majteczkach. Najgorzej, że nie mogę siadać na sedes.

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Czy od stosowania sterydów maleje penis lub zwyczajnie nie rośnie?
Wysłane przez: kocur (77.111.246.---)
Data: 27 pa 2018 - 18:15:10

Po sterydach, które mają działanie androgenne, fajka może trochę zmaleć lub za młodu zwyczajnie przestać rosnąć. Szczególnie ten drugi przypadek jest dość powszechny. Oczywiście wszystko zależy od ilości wcieranych w siebie sterydów.

Opcje: OdpowiedzCytuj



Akcja: ForaWątkiSzukaj
Nazwa użytkownika: 
E-mail: 
Temat: 
Zabezpieczenie przed spamem:
Wpisz kod, który widzisz poniżej do pola pod obrazkiem. To jest zabezpieczenie blokujące boty, które chcą automatycznie wysyłać wiadomości. Jeżeli kod jest nieczytelny spróbuj odgadnąć. Jeżeli wpiszesz zły kod to obrazek zostanie automatycznie utworzy ponownie, a Ty będziesz miał(a) kolejną szansę na wpisanie poprawnego kodu.