Ogólne :  www.luszczyca.pl The fastest message board... ever.
 

Idź do wątku: <---->
Akcja: ForaWątkiNowy wątekSzukajPodgląd do wydruku
Strony: 123-->
Bieżąca strona: 1 z 3
ALOES
Wysłane przez: Michał Ap (---.neoplus.adsl.tpnet.pl)
Data: 17 lip 2005 - 10:46:17

Na forum "poradnika medycznego" wyczytałem taką wiadomość:
-----------------------------------------------
Od 44 lat choruję na łuszczycę tzn., od 9 roku życia. W szpitalu byłam 14 razy. Czytam Wasze wypowiedzi na forum i wierzcie mi ja już to wszystko przerobiłam. Zgadzam się z Wami, że wszystko jest dobre na krótko. Chorując tak długo na tę chorobę doszłam do tego, że ja sama jestem najlepszym lekarzem (dla siebie). Znam swoją chorobę (odmiana plackowata) i tak jak lekarze ciągle eksperymentuję, ponieważ wiele leków, przyniosło niepożądane skutki, następstwem czego była wielomiesięczna, bezskuteczna walka, pieprznęłam wszystko w jasną cholerę.
Wiele dobrego słyszałam na temat ALOESA. Założyłam w domu plantację; tej rośliny (kaktusa). Rozpoczęłam kurację
babskimi sposobami, wyciskałam płyn z odłamanego liścia i nacierałam nim zmiany na skórze. Niestety zbyt szybko wysychało i nie przynosiło oczekiwanych skutków. Zaczęłam się zastanawiać, dlaczego? Doszłam do wniosku, że trzeba sok z Aloesa połączyć z jakimś tłuszczem. Kupiłam wazelinę kosmetyczną, niestety płyn nie chciał się łączyć ze zbyt sztywną wazeliną. Myślę dalej, trzeba kupić jakiś tłuszcz płynny, kupiłam parafinę ciekłą.
REWELACJA!!!!!!!!
Mówię Wam, na lewej nodze, poniżej kolana aż do kostki stopy miałam niesamowicie duże zmiany, z którymi walczyłam ponad rok a teraz już po tygodniu jest niesamowita zmiana. Coś niesamowitego, nawet sterydy nie przynosiły aż tak szybkiego skutku. Myślę, że trzeba będzie jeszcze spróbować połączyć sok Aloesa z olejkiem rycynowym. (Mira)
------------------------------
A zatem ŁUSZCZYKI - do dzieła! Z dobrym skutkeim!

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: ALOES
Wysłane przez: walsek (---.neoplus.adsl.tpnet.pl)