Ogólne :  www.luszczyca.pl The fastest message board... ever.
 

Idź do wątku: <---->
Akcja: ForaWątkiNowy wątekSzukajPodgląd do wydruku
7 maj 2005-diagnoza
Wysłane przez: ciacho_dunskie (---.neoplus.adsl.tpnet.pl)
Data: 11 maj 2005 - 23:09:32

jestem "początkująca"jeśli chodzi o tą chorobę...
wysypuje mnie każdego dnia...
wyglądam jak muchomor...
dłonie skorupiaste...
jak będzie dalej?
czy ci,którzy dopiero wchodzą w ten etap mają jakieś szanse na to,by to zlikwidować?
nie jestem jeszcze cięzkim przypadkiem,ale trochę się przeraziłam...jestem w tym temacie"zielona"...co stosujecie?
co daje efekty?
pomóżcie...

pozdr.ciacho...(kobieta 29 lat) smiling smiley

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: 7 maj 2005-diagnoza
Wysłane przez: Darlena (---.os2.kappa.pl)
Data: 12 maj 2005 - 08:10:40

Na kazdego dziala cos innego Niestety to nasz organizm wie co stosowac i trzeba sie samemu o tym, przekonac na pewno nie stostuj sterydow bo to jest efekt jo-jo Poczytaj sobie fortum to znajdziesz tam wiecej informacji pzdr serdeczniesmiling smileysmiling smiley

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: 7 maj 2005-diagnoza
Wysłane przez: Marcin (---.kawiarenka.gorzow.pl)
Data: 13 maj 2005 - 19:47:40

Witam kolezanke.. tak jak moja przedmowczyni powiedziala.. na kazdego dziala cos innego... zaczyna sie chyba podobnie.. nie wiem jak bylo u wiekszosci przypadkow... ale cygnolina, a do natluszczania to masc mocznikowa...Jezeli chcesz sie wiecej czegos dowiedziec to zglos sie do Moniki smiling smiley
Pozdrawiam

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: 7 maj 2005-diagnoza
Wysłane przez: beata (---.neoplus.adsl.tpnet.pl)
Data: 13 maj 2005 - 22:21:27

Mam od kilku lat u nasady włosów z tyłu głowy ognisko kilkucentymetrowe, przypominające objawowo łuszczycę. Czy to mozliwe by zmiana tego typu , nie rozprzestrzeniająca się przez wiele lat była łuszczyca?

Opcje: OdpowiedzCytuj



Akcja: ForaWątkiSzukaj
Nazwa użytkownika: 
E-mail: 
Temat: 
Zabezpieczenie przed spamem: