Ogólne :  www.luszczyca.pl The fastest message board... ever.
 

Idź do wątku: <---->
Akcja: ForaWątkiNowy wątekSzukajPodgląd do wydruku
Strony: <--12
Bieżąca strona: 2 z 2
Re: papierosy a luszczyca
Wysłane przez: Asia 25 (---.neoplus.adsl.tpnet.pl)
Data: 18 kwi 2009 - 19:25:06

Neffely wiesz też tak sobie o Was myślę -aparatki Kochane!winking smileyja jestem z Zielonej Góry mam 25 lat...tyle na początekwinking smileymuszę ustawić sobie gg to postukamy ,bo zmieniałam parę spraw w kompie i mi siadło!smiling smileya Ty Droga Neffely skąd jesteś -bardzo mi się podoba wasz sposób bycia i życzę każdej Biedronie takiego poczucia humorku smiling smiley)))buzka mój mail jakby coś - [email protected]

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: papierosy a luszczyca
Wysłane przez: Asia 25 (---.neoplus.adsl.tpnet.pl)
Data: 18 kwi 2009 - 19:41:48

a Czarna nam coś tam ucichła i jakoś tak głucho się tu zrobiło ....

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: papierosy a luszczyca
Wysłane przez: czarna (79.97.141.---)
Data: 18 kwi 2009 - 20:04:01

spoko Asia jestemsmiling smileyu mnie to na kompie siedzi ten kto pierwszy sie doczlapie na gore ,a po drodze jeden drugiego pcha na dół hehe,a no i czarna pracuje,ktos musi zeby drugiemu lepiej sie zylo:/Asia z Ciebie młoda d....ja mam 35grinning smiley pozdro kobitki

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: papierosy a luszczyca
Wysłane przez: czarna (79.97.141.---)
Data: 18 kwi 2009 - 20:21:04

nefelly Napisał(a):
-------------------------------------------------------
> Asia i Czarna skad jestescie? chetnie bym sie z
> Wami na takiego drineczka (niejednego) umowilatongue sticking out smiley
> serio, seriosmiling smiley buziaki


z checia nefelly,ale ja teraz mieszkam w irlandii,takze chyba sie nienapijemy:/moze kiedys jak wpadne do Polandu to zatakuje

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: papierosy a luszczyca
Wysłane przez: Asia 25 (---.neoplus.adsl.tpnet.pl)
Data: 19 kwi 2009 - 13:07:42