Ogólne :  www.luszczyca.pl The fastest message board... ever.
 

Idź do wątku: <---->
Akcja: ForaWątkiNowy wątekSzukajPodgląd do wydruku
Strony: 12-->
Bieżąca strona: 1 z 2
jestem za?amana
Wysłane przez: iga (---.neoplus.adsl.tpnet.pl)
Data: 04 sie 2004 - 11:18:33

wiem dopiero od niedawna co mi jest nie moge nawt wymowic tej okropnej nazwy
mam "to' na dloniach i stopach jestem zalamana a lekarz caly czas gada ze stres zle na "to" dziala caly czas jakies okropne masci prosze o jakieies informacje jak sobie z tym radzic


Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: jestem załamana
Wysłane przez: Artur (195.245.213.---)
Data: 06 sie 2004 - 12:56:01

Lekarz ma racje stres żle wpływa na chorobe.
Ale jak masz tylko na dłoniach i stopach to polecam ci naœwietlania lampami UVA
Jak możesz to idŸ do lekarza i niech Tobie wypisze skierowanie na naœwietlanie tymi lampami.
Ja mam tš chorobe już kilka lat a naœwietlania tymi lampami to na razie najskuteczniejszy sposób leczenia tej choroby z jakim się spotkałem.
Pozdrawiam i życze szybkiego powrotu do normalnoœci.
Artur

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: jestem załamana
Wysłane przez: basia (---.neoplus.adsl.tpnet.pl)
Data: 07 sie 2004 - 18:13:24

dziewczyno nie zalamuj sie ja tez to mialam 21 lat pomoglo mi nie lekarstwa i masci ,zastrzyki lecz zwykle solarium wiem ze to kosztuje ale chociaz raz na tydzien uwierz mi i powodzenia

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: jestem załamana
Wysłane przez: agnieszka (---.dip.t-dialin.net)
Data: 08 sie 2004 - 10:59:24

Ja rowniez jestem zalamana od 9 ciu lat choruje na te chorobe probowalam juz wszystkiego ,choroba jest nieuleczalna i ciagle sie rozwija

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: jestem załamana
Wysłane przez: rafal (---.bad.cm.kabsi.at)
Data: 08 sie 2004 - 16:06:31

mam te horobe od roku jest na lokciah i kolanah solarium pomorze

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: jestem załamana
Wysłane przez: KRYSTYNA (---.neoplus.adsl.tpnet.pl)
Data: 10 sie 2004 - 16:51:33