Ogólne :  www.luszczyca.pl The fastest message board... ever.
 

Idź do wątku: <---->
Akcja: ForaWątkiNowy wątekSzukajPodgląd do wydruku
Strony: <--|<-...2122232425262728293031-->
Bieżąca strona: 29 z 31
Re: Sanatorium słoneczko w kołobrzegu w 2005r.
Wysłane przez: kinia (---.lukman.pl)
Data: 24 maj 2009 - 19:48:09

moja dziecko ma 8 lat jedzie piewszy do słoneczka troche sie obawiam jak da sobie samo rade

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Sanatorium słoneczko w kołobrzegu w 2005r.
Wysłane przez: Anka (---.aster.pl)
Data: 24 maj 2009 - 20:01:43

da sobie radę. dzieci dają sobie wszędzie radę jeśli tylko są inne dzieciaki. A rodzice tylko przeszkadzają i są nadopiekuńczy.

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Sanatorium słoneczko w kołobrzegu w 2005r.
Wysłane przez: ewa (---.mtk-tv.pl)
Data: 25 maj 2009 - 00:36:57

Asiu 25 skierowanie do sanatorium wypisal mi lekarz rodzinny. ja sie tylko podpisalam i nic wiecej mnie nie interesowalo.smiling smiley

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Sanatorium słoneczko w kołobrzegu w 2009r.
Wysłane przez: Endzi91 (---.radom.vectranet.pl)
Data: 28 maj 2009 - 20:37:27

hejwinking smiley Jade do sanatorium 28 lipca i jade na alergiesmiling smiley tez slyszalam mnostwo plotek ale mysle ze wszystko zalezy od tego jacy ludzie sie trafiatongue sticking out smiley Pisac do mnie na gadu kto jedzie w tym terminie:12985687 pzdr;*

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Sanatorium słoneczko w kołobrzegu w 2009r.
Wysłane przez: Amela (---.chello.pl)
Data: 04 cze 2009 - 14:57:32

Yo ;d. Ja również jade do sanatorium Słoneczka 30 czerwca (2009, dla ścisłości) ;P Oczywiście na oddechówke. Edyta może się spotkamy ^^,.!
Wogóle to załóżmy o tym wyjeździe własne forum. Może wtedy poznamy więcej ludzi, którzy jadą w naszym terminie ;]

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Sanatorium słoneczko w kołobrzegu w 2009
Wysłane przez: :) (---.acn.waw.pl)
Data: 08 cze 2009 - 15:13:27

Niestety nie ma luksusów w Słoneczku Ale da sie przezyc smiling smiley ogolnie fajnie jest zorganizowany czas.Jak trafi sie fajna ekipa to napewno milo i symatycznie mozna spedzic tam miesiac grinning smileygrinning smiley Pozdrowienia dla Justynki z 1 pawilonu z pokoju 12 winking smiley smiling smiley z turnusu 4.05-31.05.2009

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Sanatorium słoneczko w kołobrzegu w 2009r.
Wysłane przez: maaagiczna (---.neoplus.adsl.tpnet.pl)
Data: 08 cze 2009 - 17:56:27

Witam. Jadę do sanatorium w terminie 30 czerwca 09 roku, będę tam drugi raz... Jeśli ktoś ma jakieś pytania, bądź ich nie ma, a jedzie w tym samym czasie, pisać! Jak jestem. to all czas na z/w - 3206832

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Sanatorium słoneczko w kołobrzegu w 2009r.
Wysłane przez: ANIA WESOŁA (---.neoplus.adsl.tpnet.pl)
Data: 25 cze 2009 - 15:11:31

Sieeeema !!!!!!! ;D
Jade nie długo do słoneczka ^^ .
powiem wam szczerze ze tu wam strzasza z tymi komentarzami ! ;]
co z tymi gniazdkami będzie gdzie naładowac cos ;D jest korytarz ! ;]
Spacery - jak jest ładna pogoda to wychodzimy na długi spacer i dają jakis czas zebyśmy sami chodzili , niewiem jak z maluchami wydaje mi sie ze z wychowawcami chodzą ! a ci starsi to grupowo np po 10 osobach czy mniej .. moze nawet sam ^^ ale bedzie pewnie mu nudno .
pamiętajcie podpisujcie ręczniki i ciuchy ;P po nazwisku najlepiej .. ja zrobiłam tak ze obciełam kawalek materiału i napisałamnazwisko pisakiem wodoodpornym i przyszyłam i Git ;D .
to chyba wszystko aaa musicie sprzatac bo sa komisje i sprawdzaja czy jest porządek... ;P
jade 30 czerwca do 26 lipca 2009rok ;P

pozdrawiam ;**

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Sanatorium słoneczko w kołobrzegu w 2005r.
Wysłane przez: arianka1616 (78.8.35.---)
Data: 04 lip 2009 - 14:20:50

hej wszystkim ja jade 20 listopada ktoś jedzie w tym samym termine (mam 12 lat)

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Sanatorium słoneczko w kołobrzegu w 2005r.
Wysłane przez: kamilns22 (---.aster.pl)
Data: 18 lip 2009 - 20:10:50

KTO JEDZIE DO SŁONECZKA 25.ŚIERPNIA PISANĆ NA GG:6403558

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Sanatorium słoneczko w kołobrzegu w 2005r.
Wysłane przez: Stokrotka (---.neoplus.adsl.tpnet.pl)
Data: 27 lip 2009 - 13:45:11

hej, ma ktoś może termina na 20 października 'o9 ?:p
jak coś to piszcie [email protected]

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Sanatorium słoneczko w kołobrzegu w 2005r.
Wysłane przez: marcin (---.neoplus.adsl.tpnet.pl)
Data: 13 pa 2009 - 12:46:37

słuchajcie kto wyjeżdża w tym miesiącu do sanatorium piszcie wszyscy którzy wyjeżdżacie na gg 3753775. Ja wyjeżdżam 20 października

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Sanatorium słoneczko w kołobrzegu w 2005r.
Wysłane przez: marta (89.161.4.---)
Data: 23 pa 2009 - 14:34:28

byłam w tym sanatorium rok temu, szczerze powiem, że nie polecam nikomu. Leczenie które zaproponowała mi dermatolog opierało się na sterydach, wiec sie nie zgodziłam. nie pozwolili mi używać cygnoliny. Ogólnie to masakra, bo mówiono mi że jadę tak się odprężyć, wypocząć i przede wszystkim wyleczyć, a było zupełnie odwrotnie. zero prywatności, spokoju, cały czas hałas, nawet przez tel. nie można było z mama porozmawiać, bo wciąż ktoś wrzeszczał...
nie pozwolono mi zostać w budynku jak bolał mi brzuch ( z powodu miesiączki), panie opiekunki zaciągnęły mnie na plażę mając totalnie gdzieś moje cierpienie. Pielęgniarki z wielką łaską dały tabletkę...
Jedyny plus w tym sanatorium to wspaniała opiekunka: Pani Mirka, którą do dziś mile wspominam.
Naprawdę nie polecam tego sanatorium.

Opcje: OdpowiedzCytuj
swinoujscie 15.09 -13.10.09 szukam znajomych
Wysłane przez: boski (---.centertel.pl)
Data: 23 pa 2009 - 17:16:01

szukam was

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Sanatorium słoneczko w kołobrzegu w 2005r.
Wysłane przez: Brzydula_17 (---.neoplus.adsl.tpnet.pl)
Data: 15 sty 2010 - 20:48:35

Hej Ja wybieram się 6 lutego do tego sanatorium na tzw. przymusowe odchudzanie. Jedzie ktos może w tym terminie, albo może był już na właśnie takie schorzenie tam czyli otyłość...
Powiedzcie mi jak tam jest w zimę .. w sumie troche głupio bo ja już do liceum chodze ... ale chciałam już to teraz zacząć ... niż czekać do wakacji i odłożyć jeszcze kilka zbędnych kilogramów ...

Pozdrawiam Brzydula_17

Opcje: OdpowiedzCytuj
sanatorium słoneczko w kołobrzegu 2009.
Wysłane przez: elvis (109.243.65.---)
Data: 12 lut 2010 - 21:18:20

proszę o opinie o sanatorium słoneczko czy jedzie ktoś z lublina na turnus marzec 2010

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Sanatorium słoneczko w kołobrzegu w 2005r.
Wysłane przez: ania (---.netdrive.pl)
Data: 21 lut 2010 - 15:02:31

Ja do sanatorium jadę pierwszy raz jade pod koniec czerwca ale się trochę martwię.piszcie

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Sanatorium słoneczko w kołobrzegu w 2005r.
Wysłane przez: ola (---.chello.pl)
Data: 16 mar 2010 - 09:37:47

Cześć wszystkim!
Ja byłam w tym sanatorium aż 2lata temu ale jak dla mnie to było świetne 27dni. Byłam we wrześniu więc musiałam tam uczęszczać do szkoły, ale naszczęście są tam bardzo mili i wyrozumiali nauczyciele, choć zdarzają się wyjątki=D
A tak w ogóle to jak długo trzeba czekać teraz na odpowiedź,bo w 2008roku to niecałe 2miesiące??

Opcje: OdpowiedzCytuj
Sanatorium 2010
Wysłane przez: Anitka ;) (---.smstv.pl)
Data: 18 mar 2010 - 18:27:36

Czesc winking smiley
mam takiee pytanie czy ktoś moze wybiera sie do sanatorium w tym roku na wakacje winking smiley?
ja jade pierwszy raz winking smiley
jeszcze nie znam dokladneego terminuu ani miejsca winking smiley
pozdrawiam winking smiley

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Sanatorium słoneczko w kołobrzegu w 2005r.
Wysłane przez: jowi (---.internetdsl.tpnet.pl)
Data: 01 kwi 2010 - 21:53:11

jadę od 5.05.10r.

kontakt: 7724387

pozdrawiam.

Opcje: OdpowiedzCytuj
Strony: <--|<-...2122232425262728293031-->
Bieżąca strona: 29 z 31



Akcja: ForaWątkiSzukaj
Nazwa użytkownika: 
E-mail: 
Temat: 
Zabezpieczenie przed spamem:
Wpisz kod, który widzisz poniżej do pola pod obrazkiem. To jest zabezpieczenie blokujące boty, które chcą automatycznie wysyłać wiadomości. Jeżeli kod jest nieczytelny spróbuj odgadnąć. Jeżeli wpiszesz zły kod to obrazek zostanie automatycznie utworzy ponownie, a Ty będziesz miał(a) kolejną szansę na wpisanie poprawnego kodu.
This forum powered by Phorum.

Kontakt: EPOX, Krucza 51/81, 00-022 Warszawa info (at) epox.pl